maandag 9 april 2007

Start Scriptie onderzoek naar kernvragen

In deze blog registreer ik de resultaten van mijn zoektocht naar materiaal en ideëen tbv mijn scriptie. De scriptie zal betrekking hebben op het gebruik van het smartboard in de klas. Ik heb nog geen helder beeld van de kernvragen die ik ga behandelen. Ik vind het belangrijk dat de scriptie een bijdrage levert aan de dagelijkse praktijk van de school waar ik de scriptie uitvoer. Het uitgangspunt voor mijn zoektocht vormen dan ook de verbeterpunten die de school zelf ziet.

Om deze boven water te krijgen plan ik een aantal bezoeken aan de klassen waar het smartboard wordt gebruikt (dit is groep 3 en groep 7) en hou ik enkele interviews met de directeur, de groepsleerkrachten van grp 3 en 7 en de ict-coördinator.
Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van de leerlingen. Moet nog eens nadenken hoe ik deze in kaart ga brengen.

Geen opmerkingen: