dinsdag 10 april 2007

Interviews op 13 april 2007

Vrijdag (de 13e?) heb ik een eerste afspraak met een christelijke basisschool in mijn woonplaats. De directeur is al enthousiast gemaakt door een moeder van één van de leerlingen. Ik had haar gevraagd om eens te peilen naar de mogelijkheid om mijn scriptie-opdracht op de school uit te voeren. Na de directeur telefonisch te hebben benaderd heb ik een afspraak gemaakt om langs te komen op vrijdag, inderdaad de 13e.

Het doel van dit eerste gesprek ik als volgt:
"ik wil een beeld krijgen bij het gebruik van het smartboard in deze school, waar liggen de verbeterpunten en hoe kan ik daar een bijdrage aan leveren".

De volgende punten wil ik aan de orde brengen in gesprekken met de leerkrachten en de directeur:
- historie, introductie van het smartboard
- gebruik van het smartboard in de praktijk (hoe, hoe vaak, ...)
- welke extra mogelijkheden geeft het smartboard jullie?
- zelf materiaal ontwikkelen, bestaand materiaal van uitgevers?
- waar loop je tegenaan ?
- wat zou je willen verbeteren?
- waar ben je enthousiast over, sterke punten.

Geen opmerkingen: